درباره من
از سال 1401 مشغول به کار در رشته ی معماری شدم.به عنوان سی جی آرتیست و گرافیست معماری فعالیت میکنم.علاقه زیادی به یادگیری نرم افزارها و مطالب جدید معماری دارم و مدام سعی میکنم اطلاعاتم رو به روز نگه دارم.بسیار علاقه مند به یادگیری مسائل اجرا هستم و اگر شرایطش باشه خیلی دوست دارم یاد بگیرم.مهارتها
AutoCad
Lumion
Sketchup
Rhino
Vray
Corona
Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
Adobe After effects
Adobe InDesign
Microsoft Office
کار تیمی
طراحی دست آزاد
3DS Max